mmatildas

Alla inlägg under mars 2011

Av mattis - 24 mars 2011 21:17

asså jag vet jag är inte så bra jag har inte bloggat på minst en vecka sorrt sorry.


jag har inte så mycket att skylla på för har tarzan på is varit idag har jag varit på stan med min kompis Wilma jag köpte en grå tröja med nån svart text på 

från:lindex    den kostade:129kr tror jag.

igår vad gjorde jag då eeh jag var på träning .

tränare: alan

Av mattis - 15 mars 2011 19:27

HEJ! jag har tittat på melodifstivalen ni kanske också har gjort det.


här kommer vinnar låten.-popular med Eric Saade.


men det är inte Eric Saade som sjunger dt är alvin och gänget. 


Av mattis - 14 mars 2011 19:10

hej! förlåt att jag inte har bloggat på skit länge men jag ska vara med på tarzan på is så jag måste träna ganska mycket.jag tycker också det är jätte tråkigt att inte blogga för det är jätte roligt. om ni inte har en blogg skaffa en då.


här kommer lite musik men det är inte så bra musik.


Av mattis - 6 mars 2011 14:15

asså jag kommer inte bli klar med designen idag heller. idag är jag skit trött kom hem halv tolv igår och imorse så skulle jag upp ganska tidigt för att träna. vill bara sova.


/kram Mattis

Av mattis - 5 mars 2011 12:41

tjo! jag har tänkt efter och min design börjar bli lite tråkig så jag kommer snart ha en ny design. har ni några tips hur designen ska se ut så kommentera.

Idag ska jag fira min faster Hanna så jag kommer inte bli färdig med min  design idag.


/kram Mattis

Av mattis - 3 mars 2011 20:19

tjo!


idag har jag varit hos en kompis.vi bakade chokladbollar dom ska vi ha med oss till skolan och bjuda hela klassen. ja och sen har jag inte gjort så mycket mer. jag har bara suttit vid datan och tittat lite på olika bloggar. om du har en blogg berätta vad den heter för att jag vill följa fler bloggar.


/kram Mattis

Presentation

hej hej det här är min nya blogg! hoppas ni gillar den.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om eric saade????? ps:din röst räknas
 skit bra
  bra
 sådär
 ganska dålig
 ganska bra
 dålig
 söt
 snygg
 ful

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards